FACILITY MANAGEMENT
– starostlivosť o objekt a jeho priestory
– recepčné služby
Európska norma STN EN 15221 -1
Našou cieľovou skupinou sú ubytovne, menšie penzióny, resp. organizácie, ktoré takéto služby uvítajú, v tejto činnosti zabezpečujeme non-stop služby.
V tejto oblasti zabezpečujeme recepčných aj nočných recepčných.
Cieľom facility managementu: recepčné služby
- zabezpečenie činností, ktoré zabezpečujú bezproblémový priebeh hlavnej organizácie
- vedenie recepcie
- vedenie účtovníctva na recepcii (evidencia ubytovaných, vedenie účtovných kníh, obsluha pokladne, práca s pokladňou)
- ochrana vnútorného vybavenia a majetku organizácie
- vstup osôb do objektu a ich pohyb sa sleduje / fyzicky / recepcia
- zabezpečenie ochrany a bezpečnosť majetku, ktorý tvorí pracovné prostredie
- zefektívnenie podporných proces vo firmách a vhodným nastavením tak znižovať ich náklady
- ide o integráciu procesov v rámci organizácie na zabezpečenie a rozvoj dohodnutých služieb, ktoré podporujú a zvyšujú efektivitu vlastných základných činností organizácie